wtorek, 9 lipca 2019
Budżet obroniły FCB Bridge2Fun i Havas, a dołączy do nich Eskadra.
Firma chce poszerzyć swoje kompetencje.
To marka wydzielona z Albedo Marketing, która specjalizuje się w grywalizacji.
Firma doradcza Stars wykorzysta platformę AD/FIN, by wspomóc marketerów w obszarach strategii, pomiaru i optymalizacji wyników kampanii mediowych.
Agencja odpowiada również za KV kampanii i działania w obszarze OOH, POS, kampanię w prasie i bannerową w internecie.
Filmy wyreżyserował Krzysztof Komander.
Klienci mogą zaplanować komunikację w hipermarketach i supermarketach oraz na stacjach benzynowych.
Do tej pory agencja odpowiadała za social media.
Termin zgłaszania ofert mija 16 lipca br.
Całkowita wartość zamówienia wynosi ponad 3,2 mln zł.
W 2021 r. ma to być 52% w porównaniu z 44% w ubiegłym roku i 47% prognozowanymi przez Zenith na rok bieżący.
Po względem tempa wzrostu przychodów i liczby pobrań Google Play wyprzedziło AppStore - wynika z danych Sensor Tower.
Pod petycją skierowaną do McDonald's i Burger Kinga zebrano już ponad 325 tys. podpisów.