poniedziałek, 15 lipca 2019
Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za opracowanie nowej platformy komunikacyjnej.
Holding ma uzyskać za udziały, które przejmie Bain Capital, około 2,5 mld funtów netto.
W lipcu br. Mustache rozstał się z Konradem Ozdowym i Patrykiem Debą w roli zarządzających biznesem.
Jednocześnie nowe stanowisko dyrektora zarządzającego sprzedażą digital commerce Grupy Komputronik objął Sławomir Komiński.
Sponsor otrzymał również możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i herbu klubu w działaniach reklamowych.
Agencja odpowiada za działania w zakresie SEO, performance marketingu z wykorzystaniem Google Ads oraz Social Media Ads.
Firma wspiera lokalne ekodziałania w Warszawie.
Komunikacja skierowana jest do grupy odbiorców w przedziale wiekowym 25-44.
Szefem projektu jest Sylwia Adamczyk, a za sprzedaż reklam odpowiada Mariusz Szuster.
Do komisji wpłynęła skarga dotycząca reklamy soków.
Przetarg dotyczył przeprowadzenia regionalnej kampanii oudoorowej.
Koncern przejmuje francuską firmę produkującą środki do pielęgnacji skóry za 1,69 mld dol.