piątek, 19 lipca 2019
Klienta broni Wavemaker.
Ma to być odpowiedź firmy na zróżnicowane potrzeby konsumentów w różnych kanałach sprzedaży.
Sulewski jest prezesem zarządu warszawskiej agencji reklamowej Warsaw Media House.
Z branżą PR związany jest od trzech lat.
Firma będzie zapewniać obsługę e-commerce.
Firma będzie promowana w trakcie rozgrywek i wprowadzi do sprzedaży serię oficjalnych produktów Ekstraklasy.
Awansowała też Aleksandra Padyk.
Sponsorzy spoza pierwszej piątki wskazywani byli przez 5% i mniej badanych.
Dodatkowo symultaniczna transmisja dostępna będzie w internecie i aplikacjach mobilnych.
Agencja prawdopodobnie będzie pracowała dla tego klienta również w Kanadzie.
Ruszył przetarg.
Holding reklamowy ogłosił wyniki finansowe za II kwartał i I półrocze.
Do tej pory spółka z grupy WPP obsługiwała platformę e-commerce w Europie i Australii.
Użytkownicy w trakcie gry używają urządzeń z przeszłości - telefonów, faksów i CB radia.
W związku z wprowadzeniem wegańskich burgerów sieć zachęca konsumentów do zgadywania, co zawierają kanapki w restauracji: mięso czy kotlet warzywno-roślinny.