wtorek, 23 lipca 2019
Zmiana ma wejść w życie z początkiem 2020 r.
Mateusz Borys, Małgorzata Trzepałka oraz Magdalena Wysocka na nowych stanowiskach.
Intermarché raportuje obroty na poziomie 2,5 mld zł, Bricomarché ponad 1,2 mld zł.
Agencja zajmie się komunikacją 360 stopni dla marek Soraya i Dermika.
Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD.
Za kreację odpowiada londyński oddział Ogilvy.
Producent AGD startuje z kampanią edukacyjno-społeczną.
Działania promocyjne ruszyły w kontekście premiery filmu "Spiderman".
Wygrała łódzka agencja Aplan Media. Ofertę Lettly odrzucono.
Przewidywany budżet to ponad 950 tys. zł.
Po raz pierwszy od dwóch dekad reklama kinowa notuje takie wzrosty.
Działanie każe wydawcom przemyśleć możliwości paywalli.
Wavemaker straci klienta.
Jedna z serii urządzeń zawiera wadę fabryczną, która może spowodować pożar - producent startuje z akcją komunikacyjną za milion funtów.