wtorek, 30 lipca 2019
Spółki złożyły w tej sprawie formalny wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Podobnie jak na pozostałych rynkach priorytetem sieci jest wdrożenie strategii transformacji żywieniowej.
Polska piosenkarka w spocie promującym ostatni sezon serialu "Orange is a New Black".
Studio chce współpracować z większą liczbę reżyserów na wyłączność.
W nowej ramówce stacji ma być więcej sensacji i tematów społecznych.
McCannWorldgroup promuje nowość w letnim menu sieci KFC - Locos Tacos.
Trwa kampania wariantu wody gazowanej z portfolio marki - Mocny Gaz.
Nick Lawson awansował na stanowisko Worldwide COO, Josh Krichefski obejmuje fotel EMEA CEO, a Kate Rowlinson poprowadzi MediaCom UK.
P&G startuje z kampanią dla jednej ze swoich kluczowych marek.
Serial "Modern Love" powstał na podstawie autentycznych historii opisywanych na szpaltach gazety.
Włoska marka wprowadza odzież damską do rozmiaru 22.