
wtorek, 6 sierpnia 2019
Top News
-
Wysokie koszty badań i ciągła presja na obniżanie cen hamują wzrost wydatków reklamowych dużych marketerów z tej branży.
-
Będzie to część ekosystemu Iterators, software-house’u z biurami w Warszawie i Krakowie założonego w 2015 r. przez Jacka Głodka i Łukasza Sowę.
Kraj
-
Razem zdobywali doświadczenie m.in. w GPD Agency, Deloitte Digital i Grey Group Poland.
-
Wprowadzeniu produktu będzie towarzyszyć kampania digital oraz w punktach sprzedaży.
-
Sieć zdecydowała, że sklepy stacjonarne o powierzchni handlowej do 150 mkw. będą pojawiać się w miejscowościach poniżej 25 tys. mieszkańców.
-
Stacja promuje swój kontent i zachęca do korzystania z aplikacji.
-
Agencja jest odpowiedzialna za strategię i ideę kreatywną launchu oraz produkcję kontentu.
-
Słodycze krakowskiej firmy będą dostępne w kinach w sześciu krajach w Europie.
-
Największe wydarzenie badmintonowe na świecie odbywa się w katowickim Spodku od 4 do 11 sierpnia.
-
Sieć chce zadbać o zdrowie, kondycję i linię Polaków - rozpoczyna działania edukacyjne i podejmuje zobowiązanie konsekwentnej redukcji cukru i soli w produktach z portfolio marek własnych.
-
Akcja jest komunikowana poprzez hashtag #PoTrzykrocDoskonaly.
-
Polacy wiedzą, że nadmiar soli szkodzi, ale nie wiedzą, jak ją ograniczyć albo wyeliminować z potraw.
Przetargi
-
Jej wartość to 1,1 mln zł.
Zagranica
-
Dzięki temu firmy wygenerują 500 mln funtów oszczędności do 2022 r.
-
Obecny właściciel BeIN zamierza sprzedać 50% akcji studia filmowego.
-
Niemiecka spółka od listopada będzie miała nową dyrektor ds. pracy - Andreę Euenheim.
-
Gigant social mediów dołącza swoją nazwę do nazw popularnych komunikatorów.