środa, 21 sierpnia 2019
Wcześniej koncern spożywczy współpracował z IPG, Dentsu i Havasem oraz mniejszymi agencjami wspierającymi.
Obie firmy będą ze sobą współpracować po raz pierwszy.
Firma Meetrics opublikowała swój kwartalny raport "Viewability Benchmark Report" dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce.
W pierwszym półroczu tego roku sieć wygenerowała ponad 30-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży i otworzyła 81 sklepów.
Agencja rozpoczęła obsługę komunikacyjną marek:Tygryski, Crunlight i Łapsy.
Media dla LOT planuje i kupuje FullSix Media (Havas Media Group).
Agencja została wybrana w wyniku przetargu. Odpowiada m.in. za doradztwo komunikacyjne i PR.
Agencje będą odpowiadały m.in. za strategię komunikacyjną, obsługę interaktywną i zakup mediów.
Oprócz Stanów Zjednoczonych nowy serwis streamingowy pojawi się w Kanadzie, Holandii, Australii i Nowej Zelandii.
Jak wynika z badania zleconego przez Whistle Sports, cztery na pięć osób z tej generacji (81%) ogląda treści wideo na urządzeniu mobilnym dla rozrywki podczas wykonywania innych czynności.
Firma udostępniła innym firmom i organizacjom opracowane przez siebie oprogramowanie służące do projektowania przyjaznych środowisku opakowań.
Eksperci Goldman Sachs mają przedstawić firmie alternatywy strategiczne, w grę wchodzi nawet sprzedaż całej działalności.