czwartek, 5 września 2019
Michał Wigurski: Wypracujemy rozwiązanie, które będzie uznaną przez rynek walutą.
Srebro i trzy brązy dla agencji z Polski.
Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) oskarżyła serwis Google o zbieranie danych dzieci w wieku poniżej 13 lat bez zgody rodziców.
Mikołaj Matsumoto z dodatkową funkcją w firmie.
Trzy spółki będą musiały zapłacić łącznie 150 tys. zł.
Największą dynamikę wzrostu spółka notowała w segmencie e-commerce.
Najwięcej zainwestowały firmy: Aflofarm, Procter & Gamble i Polpharma.
Współpraca obejmuje kompleksową obecność marki w mediach społecznościowych.
Poprowadzą go dziennikarki redakcji Kultura.gazeta.pl - Marta Korycka i Justyna Bryczkowska.
Za amerykańską markę produktów ochrony przeciwsłonecznej nabywca zapłacił 550 mln dolarów.
Budżetu będzie bronić Publicis Media.
Klienta traci OMD.