
wtorek, 10 września 2019
Top News
-
Ale irytacja reklamą wciąż mniejsza niż w telewizji.
-
Z branżą reklamową związana jest od 14 lat, wcześniej pracowała dla 180heartbeats oraz MRM z grupy McCann Erickson.
Kraj
-
Do warszawskiego oddziału dołączyli Marcin Kołczyński i Zofia Smełka, powołano też nowych szefów biznesu w Wielkiej Brytanii, Rosji i Chinach.
-
Kampanię przygotowały: Change Serviceplan, Film Reaktor, Initiative oraz Carat.
-
Marka dostępna jest już w sklepach internetowych, a jesienią trafić ma do szerszej dystrybucji.
-
Kreacja reklamowa autorstwa Spot & Dot.
-
Tania marka KP ma nabrać charakteru.
-
Oceniał projekty w nowej kategorii Marketing & Business Solutions.
-
Kampania TV i online; realizacja: Opus B i Havas Media.
-
Nowa strona internetowa ma ułatwiać nawigację i pozyskiwanie informacji m. in. o produktach.
-
Magentowy operator kontynuuje platformę komunikacji "Bez nonsensów".
-
Polecający i kupujący mogą w jego ramach liczyć na zniżki.
-
Dzieci cytują wypowiedzi polityków.
-
Za kampanię odpowiada Saatchi & Saatchi IS, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się Arena Media, K2 Precise i Performics.
-
Producent pieczywa i ciast startuje z jesienną kampanią.
Przetargi
-
Polska agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie wszystkich działań marketingowych marki w wyszukiwarce Google.
Zagranica
-
General Motors i Google podpisały globalną umowę o współpracy.
-
Producent alkoholi dysponuje globalnym budżetem o wartości ok. 320 mln dolarów.
-
Inicjatywa powstała we współpracy z fanami marki w social mediach.
-
Kampania "It's a Thing" kierowana jest do nastoletnich użytkowników smartfonów.