
wtorek, 17 września 2019
Top News
-
Prognoza zakłada jednocześnie, że światowy rynek reklamy TV skurczy się ze 183 mld dol. obecnie do 180 mld dol.
-
Wiceprezes studia odchodzi z grupy Platige Image.
-
Dotychczas pracowała dla takich klientów i marek jak m.in.: Coca-Cola, Samsung, Adidas, Deichmann, Mondelez.
Kraj
-
Reklamy będą emitowane w postaci 10-sekundowych spotów.
-
Do swoich najlepszych projektów zalicza m.in. identyfikację wizualną dla materiałów drukowanych Polskiej Grupy Energetycznej i album wydany z okazji otwarcia Muzeum Historii Żydów Polskich “Polin".
-
Zadaniem youtuberów jest zachęcenie ich widzów do założenia konta w sklepie internetowym AliExpress.
-
Mecze najlepszych drużyn świata będzie można oglądać w kanałach sportowych Canal+ przez najbliższe dwa sezony.
-
Firma wystartowała z kampanią o bezpieczeństwie, zdrowiu i odpowiedzialności.
-
Polska firma jest sponsorem tego klubu od 2017 r.
-
New Gravity to ósma spółka w BNG.
-
Ponad połowę przychodów generuje sprzedaż do e- commerce.
-
Sieć wraca z popularną wśród konsumentów akcją "Kawowe poniedziałki McCafe".
-
Pierwszym wydarzeniem zorganizowanym przez FKP Scorpio Poland będzie warszawski koncert Duncana Laurence’a, zwycięzcy Eurowizji w 2019 r.
-
Szwajcarski producent urządzeń AGD Franke rusza z kampanią reklamową pod hasłem "Kuchnia sercem domu"
-
Agencja przygotowała kampanię dla marki Allertec.
-
Kamil Kosowski, Łukasz Kadziewicz oraz Artur Wichniarek dołączają do grona stałych felietonistów Przeglądu Sportowego.
-
Marka czekoladowa z portfolio firmy Colian startuje z konkursem konsumenckim "#Let’s Bake!".
-
Maspex proponuje soki w nowych smakach i odświeżonych opakowaniach.
Zagranica
-
Wavemaker zatrzyma część obowiązków zakupowych na rynkach, gdzie Vodafone posiada spółki joint venture, m.in. w Indiach i Holandii.
-
Agencja Ogilvy gra na emocjach odbiorców.
-
Niemiecka sieć dyskontowa chce otworzyć ponad 400 nowych sklepów w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych dwóch lat.
-
Wygrana Wieden + Kennedy New York jest ciosem dla Omnicomu i We Are Unlimited.
-
Pierwsza w historii Mondeleza akcja promocyjna z użyciem asystenta głosowego Amazona wiąże się z premierą "Mystery Oreo".