środa, 25 września 2019
Co czwarty polski internauta uważa, że medycyna konwencjonalna bardziej szkodzi niż leczy, a niemal co trzeci uważa, że duże dawki witaminy C pomagają walczyć z nowotworem - pokazuje HealthWave, badanie agencji Wavemaker.
W wyniku transakcji do Netguru dołącza 12 osób, a firma otwiera swoje dziewiąte biuro w Polsce.
Będą one badane pod względem autentyczności i ważności.
Agencja odpowiada m.in. za media relations, eventy i influencer marketing.
Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji.
Koncern naftowy oferuje 2-letnią umowę.
Konkurs jest międzynarodowy, dwuetapowy.
Firma chce umożliwić sterowanie komputerem za pomocą elektronicznej opaski i poleceń wydawanych w myśli.
Bronić się będzie Mindshare. W postępowaniu weźmie udział również Carat.
Jedno z najstarszych i największych na świecie biur podróży ogłosiło upadłość.
Reklama nawiązuje do zbliżających się rozgrywek Rugby World Cup.