wtorek, 15 października 2019
Strukturę należącą do WPP dogania Publicis Media.
W ten sposób kończy się trwający od maja br. największy przetarg mediowy w ostatnich latach - gra toczyła się o 3 mld dol.
Przechodzi z K2.
W poprzednich latach obsługą PR zajmowała się w Polsce agencja Mindspot Communication.
Sieć wprowadza zmiany w ofercie franczyzowej.
Agencja nawiązała współpracę z Piekarnią Cukiernią Grzybki.
Zgłoszeń można dokonywać do 31 października 2019 r. Wszystkie zgłoszenia są bezpłatne.
Uzupełniamy zeszłotygodniową informację na temat kampanii kontentowej nakręconej przez L'Oréal Paris podczas Paryskiego Tygodnia Mody.
Zapytanie dotyczy kampanii employerbrandingowej.
Bank chce wielostronnie wykorzystywać hasło "We Are Not an Island" - również w kontekście nadciągającego brexitu.
W Wielkiej Brytanii pierwsza w historii marki kampania uspokaja konsumentów w kwestii bezpieczeństwa ich finansów.
Francuski urząd ochrony konkurencji ukarał koncerny kosmetyczne za monopolistyczne umowy importowe.