wtorek, 29 października 2019
UM Thrive został nowym partnerem mediowym Nestlé Polska na lata 2020-2022. Klienta straci Wavemaker.
Przez ostatnie cztery lata pracowała za granicą jako dyr. marketingu w Heineken Serbia oraz Commonwealth Brewery Ltd. na Bahamach.
Wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych, 6 złotych statuetek oraz grand prix konkursu 2019.
W III kwartale widoczność reklam wideo wzrosła o 9 punktów procentowych.
Creative director i współzałożycielka agencji Lvov będzie oceniać prace w drugiej edycji konkursu.
Obiekt obsługuje sklepy szwedzkiej marki na dziesięciu rynkach, w tym m.in. w Polsce, na Węgrzech i w Chorwacji.
W przygotowaniu są już następne umowy.
Informacje "Business Insidera" zostały zdementowane.
Koncern, redukując portfolio, chce zmniejszyć dług powstały w wyniku integracji marek przejętych od Procter & Gamble.
Firma już po raz drugi przoduje w rankingu największej liczby plastikowych śmieci na plażach. Tuż za nią uplasowały się Nestle i PepsiCo.
Stało się to w następstwie fuzji nowego przedsięwzięcia Richarda Bransona z notowanym już na nowojorskiej giełdzie holdingiem inwestycyjnym Social Capital Hedosophia.