czwartek, 31 października 2019
Koncentracja może mieć negatywny wpływ na konkurencję.
Nowym prezesem spółki został Rafał Warecki.
W ramach projektu agencja zaprojektuje strategię komunikacji marki oraz wsparcie PR dla dwóch kategoriach produktowych - oczyszczaczy powietrza oraz słuchawek.
Niecodzienne działania sieci z okazji święta.
Od listopada wydania dziennika od środowego do sobotniego będą droższe o 50 groszy.
Sieć we współpracy z Mastercardem wprowadza w pełni omnichannelową aplikację mobilną.
W związku z planami wprowadzenia na rynek nowych linii produktów producent powierzył agencji działania z zakresu influencer marketingu dla marek L.O.L., Poopsie i Pop Pop Hair.
Zawiera rekomendacje i wytyczne, opis trzech modeli przetargów oraz dokumenty przetargowe.
Wsparcie uzyska również Akademia Operowa, kształcąca utalentowanych artystów.
Stacja Agory 1 listopada będzie wspominać gwiazdy rocka.
Wadium wynosi 5 tys. zł.
Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży kategorii zabawek.
Wyprzedza konkurencyjne serwisy Apple TV+, HBO Max i Peacock (NBC) także pod względem świadomości marki.
Wartość fuzji szacowana jest na 14,5 mld dolarów.
Jeśli koncerny osiągną porozumienie, powstanie firma o wartości prawie 50 miliardów dol.
Dobrze wypadły dywizje luksusowa i kosmetyków aktywnych.