czwartek, 21 listopada 2019
Grupa wydawnicza podzieli się na pięć najważniejszych obszarów.
Aby dokonywać płatności mobilnych, należy zarejestrować kartę płatniczą w aplikacji Lidl Plus.
Organizatorem jest agencja Smolar.
Spot przygotowała agencja Optima Marketing Group.
Agencja po raz kolejny współpracuje z tą firmą.
Nowa linia kosmetyków dostanie wsparcie w postaci działań z influencerami.
Partnerem w rozwoju biznesowym i komunikacyjnym będzie Maciej Hutyra, wiceprezes zarządu Group One.
Realizacja zadania została podzielona na dwie części.
Budżet wart 100 milionów dol. obejmuje wszystkie rynki europejskie, na których ta firma farmaceutyczna jest obecna oraz Australię.
Darmowa, wspierana reklamami wersja tego serwisu streamingowego ma ruszyć w 2021 r. (abonamentowa w maju 2020 r.).
Firma chce pokazać, że nie jest wyłącznie generatorem memów.