czwartek, 28 listopada 2019
Do tej pory w Polsce Red Bull pracował z Havas Media.
Agencja Roku: Saatchi & Saatchi IS, Dom Mediowy Roku: OMD, Reklamodawca Roku: BNP Paribas.
UOKiK skierował do drugiego etapu postępowanie w tej sprawie.
Agencja chce włączyć się w prace m.in. nad wypracowaniem kodeksu dobrych praktyk przeciwdziałania zjawisku dezinformacji i oszustwom reklamowym w internecie.
"Media Marketing Polska" jest partnerem mediowym wydarzenia.
Był związany z agencją z grupy Interpublic przez siedem i pół roku, kierował regionem EMEA.
W Wielkiej Brytanii marketer promuje linie pieluch dla wcześniaków i namawia do udziału w programie dofinansowującym wyposażenie szpitali dla dzieci.
Marka, która nie przekroczyła progu rentowności od debiutu rynkowego w 2008 r., odnotowała w ubiegłym roku stratę 12,3 miliona funtów.
Więcej, niż przewidywano, wyniosły przychody z otwarcia najnowszej produkcji Disneya, które obecnie wynoszą już 223 mln dolarów.