wtorek, 3 grudnia 2019
Była szefowa marketingu UPC, a wcześniej Samsunga, zajmie się teraz marketingiem HBO.
Kampania łączy szacunek do tradycji i nowoczesność - nie brakuje również rozgadanej zebry i chłopca w czerwonym ubranku.
Brand z portfolio Maspeksu chce rozciągnąć święta na cały rok.
Sieć zachwala sprzedaż w Black Friday i podkreśla, że zanotowała 1,3 mln wizyt na stronie internetowej.
Przetarg miał na celu wyłonienie partnera, któremu firma powierzy strategię komunikacji online.
Amerykanie wydali w piątek 7,4 mld dol., a ponadto 4,2 mld dol. w Święto Dziękczynienia. Do rekordu przyczyniły się zamówienia na smartfonach.
Zdaniem analityków - najszybciej na świecie.
Tym razem w centrum spotu marki z portfolio P&G pozostaje krępujący okres dojrzewania.
Sieć stawia czoła krytykującym branżę odzieżową.
Nieco słabszą moc ma komedia kryminalna "Na noże".