czwartek, 5 grudnia 2019
Najwięcej wydały firmy: Aflofarm, Ferrero i Lidl.
Musiał i Fidusiewicz wcielają się w elfy.
AmRest wdraża nowy model franczyzy w rozwoju marki.
Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
Platforma modowo-lifestyle'owa chwali się liczbą 840 tys. nowych konsumentów.
Polska sieć stawia na ekologię.
Operator podpisuje kolejne umowy o współpracy z MLP Group.
Natalia Przybysz, Smolik, Skubas i inni oddają swoje teledyski w ręce młodych twórców.
Larry Page i Sergey Brin rezygnują z funkcji dyrektora generalnego i prezesa spółki Alphabet w związku z planami uproszczenia struktury zarządzania.
Po ubiegłorocznej nieobecności w trakcie emisji relacji z wydarzenia marka wraca do reklamowania się podczas rozgrywek sportowych.
Globalny budżet na media koncernu FMCG wynosi 7 mld dolarów i już 30 proc. z niego planuje i kupuje się wewnątrz organizacji.
Najnowszy spot zrealizowany jest w konwencji filmów akcji.
Xavier Martinet za Francois Renarda, który odchodzi z koncernu.