
piątek, 6 grudnia 2019
Top News
-
Klub rozpoczyna trzeci rok działalności.
-
Dzięki temu potencjał obu agencji działających wspólnie ma wzrosnąć - zwłaszcza w kontekście udziału w wybranych przetargach i pozyskiwania nowych klientów.
Kraj
-
Kosztowałoby to blisko 2,9 mld zł.
-
Na czele zestawienia YouTube Rewind 2019 w kategorii wideo znalazł się - z 23 mln wyświetleń - film dokumentalny Tomasza Sekielskiego "Tylko nie mów nikomu".
-
Jest autorem reklam dla takich klientów jak Yope, BP2, Acuvue czy Wiśniowski.
-
Co piąty korzysta z usługi multiroom.
-
Grupa złożyła w sądzie zaktualizowane plany restrukturyzacyjne.
-
Zamiarem Kino Polska TV jest wycofanie akcji Stopklatki z obrotu na rynku NewConnect.
-
Kampania w TV, online, w kinach, radiu i OOH; realizacja: Havas Warsaw i Havas Media.
-
Cykl edukacyjny ukaże się w nowo powstałym dziale ekonomia w serwisie Cityinfo.
-
Wszystkim klientom, niezależnie od tego, jaką taryfę posiadają.
-
Agencja przygotowała piłkarską loterię.
-
Do tej pory badaniem na platformie objęte były nośniki należące do AMS i Ströer Media.
-
Sieć przygotowała dla sklepów, które włączą się do niej, ofertę materiałów trademarketingowych.
-
Projekt jest kontynuacją rebrandingu orkiestry przygotowanego w 2019 r. przez Jakuba “Hakobo" Stępnia.
-
Agencja odpowiedzialna jest także za zaplanowanie oraz przeprowadzenie ogólnopolskiej aktywacji konsumenckiej.
-
Działania realizuje agencja Braughman Group Media.
-
Katalog prezentujący świąteczną ofertę zabawek wraz z aplikacją wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości.
-
Sieć kinowa Agory inwestuje w komfort widzów.
-
Szwedzka sieć wprowadza urlop ojcowski.
Zagranica
-
Marketer oferuje nadruki złotych łuków na czapkach, skarpetkach, notatnikach i parasolkach.
-
Rolę audytora powierzono ID Comms.
-
Stylistyka lat 90. i ikoniczna piosenka "It's all coming back to me" w nowej kampanii.
-
Portugalski operator telekomunikacyjny z bezpretensjonalną reklamą.