piątek, 20 grudnia 2019
Do tej pory Millennium było klientem domu mediowego Initiative (IPG Mediabrands), a Eurobank - przejęty przez Millennium - pracował wcześniej ze Starcomem.
Stowarzyszenie wydaje oświadczenie w sprawie postępowania UOKiK.
W projekt charytatywny zaangażowały się wszystkie podmioty Publicis Groupe, Fundacja K.I.D.S., Film Produkcja i TVN. Spot wyreżyserował Michał Bulik.
Zmiany obejmą też piątkowe tygodniki ukazujące się w 20 największych miastach.
Identyfikacja audiowizualna Stopklatki została stworzona przez wewnętrzny dział autopromocji.
Do oferty dołączają produkty do pielęgnacji twarzy i ciała oraz linia dla dzieci.
Agencja odpowie za globalne działania kreatywne dla bezalkoholowego wariantu piwa.
CEO Giles Hedger i dyrektor kreatywny Justin Tindall wybrali dobrowolne odejście z agencji po utracie budżetu reklamowego Natwest.
Analitycy oczekują, w najbliższy weekend otwarcia najnowsza część gwiezdnej sagi zarobi 200 mln dolarów w samych Stanach i Kanadzie, a ok. 450 mln dolarów na świecie.
W Stanach Zjednoczonych jest już ponad 18 tys. punktów, w których klienci Amazona mogą zwrócić produkty.