środa, 8 stycznia 2020
Do niedawna związany był z Polpharmą.
Do tej pory Aldi w zakresie planowania i zakupu mediów współpracowało z agencją U2 Media (IPG Mediabrands).
Opłata za reklamę suplementów diety uderza w małe i średnie przedsiębiorstwa, nie realizując przy tym celu, jaki stawia ta ustawa.
Agnieszka Prokopowicz zasiliła redakcję "Elle".
Agencja obsługuje sieć kompleksowo.
Zajmie się mediami społecznościowymi i digital marketingiem firmy.
Za działania w social mediach będzie odpowiadać Ahava PR.
Pierwszym klientem, który korzysta z nowego rozwiązania w ofercie biura jest IKEA.
Porównywarka finansowa zapowiada, że to początek nowej strategii komunikacji.
Klienta pozyskano w ramach działań new business.
Reżyserem jest Dean Moore.
Działania reklamowe będą trwały do końca lutego.
Po dziesięciu latach klienta straci Zenith.
Szwedzki gigant wyrokiem sądu musi wypłacić rodzicom dziecka zmarłego w wyniku zmiażdżenia przez komodę 46 mln dolarów.
To kolejna istotna zmiana w marketingu tej firmy przeprowadzona w ciągu ostatnich 18 miesięcy.
Firma Impossible Foods rozszerza współpracę z siecią.
W Wielkiej Brytanii sieć odnotowała najlepsze pod względem sprzedaży święta w historii - wzrost sprzedaży wyniósł 7,9%.