czwartek, 16 stycznia 2020
Agencja kontynuuje współpracę z dotychczasowym klientem.
Sieć Hebe wypracowała prawie 26% wzrost przychodów ze sprzedaży.
Trzeci największy dyskonter w Polsce zapowiada przyspieszenie ekspansji w kolejnych latach i powiększenie zasięgu o wschodnie regiony kraju.
W Polsce również daje się zauważyć wzrost zainteresowania autorem i jego sagą.
Sieć z "kosmiczną" promocją.
Będzie to 11. sortownia firmy w Polsce.
Tytuł dystrybuowany przez Next Film cieszy się zainteresowaniem widzów.
Brief dotyczy również usługi BritBox.
Tinder, Grindr i OkCupid zostały oskarżone o naruszenie przepisów o ochronie prywatności poprzez udostępnianie reklamodawcom poufnych informacji o użytkownikach.
"Auchan 2022" zakłada nowy model oparty na redefinicji oferty i tworzeniu nowych relacji z klientami, ale także redukcję etatów we Francji.
Organizacja wystartowała z kampanią już w sierpniu, ale dopiero święta Bożego Narodzenia pozwoliły osiągnąć jej niespodziewany rozległy zasięg.
Kolekcja powstała w wyniku współpracy marki z trzema influencerami z Instagrama.