
poniedziałek, 27 stycznia 2020
Top News
-
Jej zadaniem będzie wycena ekspozycji marki w działaniach sponsoringowych koncernu.
-
Będzie odpowiadać za całość działań marketingowych sieci sklepów.
-
Na liście wymarzonych korporacji do pracy plasują się m.in. IKEA, Lego, Unilever, P&G czy Mondelez. A wśród internetowych gigantów prym wiodą Google i Netflix.
Kraj
-
Wcześniej był producentem i głównym wydawcą programów publicystycznych i newsowych w Polsacie.
-
Dotychczas jako strateg związany był z Walk Creative oraz The & Partnership.
-
LOT przewiózł w ub.r. 10 mln pasażerów, a Condor - 9,4 mln.
-
Na zachodzie Europy sieć wciąż zmaga się ze spadkami sprzedaży, a w Polsce obroty LfL wzrosły w 2019 r. o 4,9%.
-
W rozwój platformy zainwestowali fundusz Aria Private Equity, Maciej Noga i Daniel Kaczmarek.
-
Po rocznej przerwie Kozłowska wraca na zajmowane wcześniej stanowisko.
-
Za reżyserię spotu odpowiada Filip Bartczak (Papaya Films).
-
Asortyment własnych wędlin, pieczywa i ryb ma wzmocnić konkurencyjność Carrefoura we wszystkich kanałach sprzedaży.
-
Kreację spotu przygotowała agencja GTO Agency.
-
Za planowanie i zakup mediów kampanii odpowiada PHD.
-
Agencja prowadzi kampanię internetową.
-
Za zdjęcia odpowiada Mac "Dronksy" Poschwald.
-
Sieć oferuje klientkom cykl bezpłatnych konsultacji z ekspertami swoich marek partnerskich.
Zagranica
-
Tym samym niewiele już ustępuje wiceliderowi na rynku streamingu muzyki, Apple Music (60 mln abonentów według danych z czerwca ub.r.).
-
W minionym kwartale 2019 r. gigant streamingowy wydał na marketing w USA 879 mln dolarów.
-
Grupa przyjmuje co roku ponad 120 mln gości i serwuje ponad 200 mln posiłków.
-
Wystartowała nowa kampania duetu włoskich projektantów, tym razem wykorzystująca dzieła Rubensa.