wtorek, 28 stycznia 2020
Po ponad pięciu latach współpracy Scholz & Friends Warszawa może stracić część budżetu operatora.
Zmiany w zespołach portalu.
Agnieszka Madej, Marcin Błajet i Dominika Pławiak dołączyli do zespołu agencji.
Kreację przygotowała agencja Schulz Brand Friendly.
Najsłynniejszy polski skoczek twarzą inicjatywy sportowej marki Milka.
Wystartowała kampania suszarek do odzieży.
Olga Tokarczuk i Blanka Lipińska w czołówce najlepiej sprzedających się autorek w sieci saloników prasowych. Kolporter zapewnia, że sprzedał ponad 400 tys. książek w swoich salonach w minionym roku.
Agencja będzie odpowiedzialna za aktywne wsparcie biura prasowego, pozycjonowanie eksperckie i wybrane działania z obszaru influencer marketingu.
Kolejna agencja z Dentsu Aegis Network, która będzie pracować dla tego klienta.
Termin składania ofert mija 6 lutego br.
Chce zmniejszyć o połowę liczbę premier produktów w 2020 r., stawiając na mniej marek, ale za to odnoszących wyraźne sukcesy.
Filmy Disneya doczekają się pseudoteatralnych realizacji we współpracy z jedną z największych brytyjskich firm rozrywkowych.
Francuski luksusowy dom mody rozpoczyna współpracę ze sportowcami.