czwartek, 30 stycznia 2020
Robert Antolak awansował na associate creative directora. Pozostałe pięć osób zajęło stanowiska creative group head.
Do 2022 r. grupa chce wypracować obroty na poziomie 9 mld zł przy inwestycjach zmniejszonych do 150-200 mln zł rocznie.
Oferta zostanie wzbogacona o produkcję dźwięku.
Zespół Yieldbird jest odpowiedzialny za całość działań reklamowych Weszło.com w obszarze reklamy programatycznej.
Firma opublikowała raport dotyczący potencjału rynkowego żywności bio - badanie ujawnia wiele niekonsekwencji w jego definiowaniu i odbiorze konsumenckim.
Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 50 tys. zł.
Przetarg dotyczy obsługi medialnej projektu Sieć Otwartych Innowacji.
Fiat Chrysler Automobiles ma nową agencję kreatywną w Wielkiej Brytanii.
To drugi po Uber Eats partner biznesowy w obszarze delivery.
Będziemy mogli odciąć reklamodawców od szczegółowych informacji o nas.
Powiększony Big Mac ma 731 kalorii i sieć wprowadza go na kilka tygodni do menu.