
środa, 5 lutego 2020
Top News
-
Na tę zależność mają wpływ wydarzenia o charakterze globalnym, m.in. zbliżające się igrzyska olimpijskie.
-
Trzeci rok z rzędu Polkomtel deklasuje rywali w wydatkach reklamowych i wydaje coraz więcej.
-
Najważniejszą nowością jest wprowadzenie sprzedaży łączonej meczów. Oferta na zakup czasu reklamowego przy meczu w TVP1 lub TVP2 połączona jest z zakupem równoległego bloku reklamowego w TVP Sport.
Kraj
-
Adam Nowakowski, dotychczasowy szef strategii, przeszedł do polskiego oddziału Facebooka.
-
W ub.r. mniej osób zmieniło sprzedawcę energii elektrycznej niż w 2018 r.
-
Dotychczasowy dyrektor działu sprzedaży awansował na dyrektora generalnego (CEO), zastępując Yasuyuki Oyamę.
-
Szczególną uwagę spółka zwraca na segment czekolad gorzkich - firma poszerzyła portfolio i zainwestowała w unowocześnienie linii produkcyjnej. Będzie również wspierała reklamowo poszczególne marki.
-
Ostatnie trzy lata pracowała jako head of producers w Foszer Sawicki.
-
Zaledwie 12% Polaków w ogóle nie rozmawia o sporcie i kibicowaniu.
-
W wyniku transakcji liczący ponad 30 osób zespół FinAi stał się częścią zespołu technologicznego Allegro.
-
W tym celu koncern nawiązał ze Style Group współpracę, której efektem ma być Strefa Marek Allegro dla produktów Durex.
-
Sklep - a raczej urządzenie vendingowe - ma w ofercie do 200 artykułów i działa całą dobę przez cały tydzień.
-
W 2019 r. grupa wypracowała obroty na poziomie prawie 8 mld zł.
-
Dwie nowe osoby w firmie: Joanna Gęziak-Kusio i Maria Białończyk.
-
Kibice będą mogli obejrzeć powtórki decydujących akcji w meczach na smartfonach.
-
Blisko 6 lat po uruchomieniu programu.
-
Linię Innovum wspierać będzie kampania telewizyjna i radiowa zaplanowana na marzec br.
-
Marka startuje z kampanią telewizyjną z hasłem "Z miłości do oliwy".
-
To druga polska produkcja w tym roku, która zgromadziła przed ekranami milion widzów.
-
W 2019 r. wartość sprzedaży ciastek Oreo osiągnęła rekordową wartość 3,1 miliarda dolarów.
-
Od marcowego wydania magazyn wydawany będzie na papierze w 100% pochodzącym z recyklingu, certyfikowanym znakiem Blue Angel.
Przetargi
-
W pierwszym etapie zakwalifikowano dziewięć ofert.
Zagranica
-
Sklep w centrum Coventry wybudowany kosztem 35 milionów funtów działał od 2007 roku.
-
Ashley realizuje w praktyce strategię rozszerzenia obecności marki w handlu detalicznym.
-
Powodem różnice co do koncepcji realizacji strategii biznesowej.
-
To pierwsze tak intensywne działania w telewizji dla tej kategorii.