czwartek, 6 lutego 2020
Zenith proponuje najdroższą ofertę.
Obawy urzędu budzi możliwość stworzenia monopolu jednej spółki - AMS.
W pierwszej dziesiątce nie ma Biedronki.
Wprowadza tzw. automatyczne nadawanie sentymentu. W ten sposób umożliwia klientom odpowiadanie na komentarze w bardziej zorganizowany sposób.
Okres przejściowy dla firm z Programu Better Ads Experience wynosi cztery miesiące.
Spot wyreżyserował Jan Komasa.
W nowym spocie autorstwa agencji Plej podkreślane jest naturalne pochodzenie produktu.
Kierownikiem postprodukcji jest Jolanta Matych.
Agencja przystąpiła do inicjatywy Climate Neutral Now pod egidą agendy ONZ ds. zmian klimatu.
Komunikacja + PR wystartowała w przetargu w konsorcjum z agencją White Bits, której zadaniem będzie kontynuowanie obecności dewelopera w social mediach.
W Wielkiej Brytanii Movember pracuje z agencją Bountiful Cow.
Spektakularne wydarzenie wspierane jest po raz pierwszy w swojej historii tak szeroką kampanią.