wtorek, 11 lutego 2020
Wartość zamówienia wynosi 6 mln zł (bez VAT).
W pewnych sytuacjach mniej oczywiste, ale bardziej prestiżowe działania mogą się okazać skuteczniejsze - wynika z badania przeprowadzonego przez Mindshare.
Zmiany w działach kreacji i PR agencji.
Producent czekolady z mocnym wsparciem dla batonów.
Jubileusz otrzyma wsparcie promocyjne w mediach.
Agencja stworzyła chatbota, który ma za zadanie przekazywać podstawową wiedzę z zakresu udzielania pierwszej pomocy.
W najnowszej fali badania Radio Track nieznaczne przesunięcia.
Po premierowym weekendzie film ma na koncie już prawie 454 tys. widzów.
W przetargu biorą udział cztery agencje.
Agencja wygrywa przetarg na obsługę działań public relations.
Nowa kampania sieci opowiada o źródłach jakości i pochodzeniu produktu.
Triumfował za to południowokoreański "Parasite" - pierwszy w historii film nieanglojęzyczny, który zdobył statuetkę dla najlepszego filmu (oraz trzy inne).