środa, 12 lutego 2020
Serial pokazany zostanie w br. w BBC Brit. Realizuje go Inbornmedia.
- Uważamy, że nikt nie chciałby żyć w kraju, w którym za publikację parodii idzie się do sądu - powiedział Rafał Masny, współzałożyciel Abstrachuje.tv.
Integruje e-commerce, TV, social media i aktywacje influencerskie.
Ma na swoim koncie projekty m.in. dla: Stocka, PKO BP, Axy, Wedla, Volvo, Netii, Unilevera, Polkomtela, Warki, Lotosu.
Kreację przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.
Sieć kawiarni zajęła pierwsze miejsce wśród firm gastronomicznych w badaniu KPMG "CX głównym celem transformacji biznesowej" oraz została nagrodzona statuetką CEE Retail Awards.
Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu.
Kenny Jacobs żegna się z firmą po sześciu latach na stanowisku.
Do grona firm, które wycofały się z imprezy w Barcelonie, podając jako powód obawy związane z koronawirusem, dołączyły Facebook i Intel.
W Wielkiej Brytanii ma swoją premierę aplikacja bez reklam dostępna dla subskrybentów Spotify Premium Family.