piątek, 14 lutego 2020
Budżet to prawie 2,5 mln zł.
Przez prawie rok obejmowała stanowisko business development directora.
Kampania Durex Intense to kontynuacja strategii marki rozpoczętej w 2019 r., wprowadzającej markę w świat lifestyle'owy.
Triple PR odpowiada za stałą komunikację i wizerunek marki oraz kampanie reklamowe na Facebooku i LinkedIn.
Kampania została zrealizowana przez Screen Network, Mindshare oraz kanał Fox.
Umowę podpisano na rok.
Agencja jest odpowiedzialna za prace koncepcyjne kreację oraz produkcję raportu rocznego.
Agencję wyselekcjonowano w drodze konkursu.
Ten największy komunikator na świecie praktycznie w ogóle nie zarabia, a niedawno odłożył plany wprowadzenia reklam.
W obu Amerykach, a zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, grupa odnotowała jednak wzrosty.
Planowane posunięcie to kontynuacja strategii wypracowanej przez byłego CMO Keitha Weeda (Responsibility Framework).