środa, 18 marca 2020
Program obejmie do 30 tysięcy lokalnych przedsiębiorstw w ponad 30 krajach borykających się ze skutkami globalnej pandemii koronawirusa.
- Modyfikowanie sposobów postępowania i dalsze prowadzenie prac produkcyjnych ze szczególnym uwzględnieniem organizacji planów zdjęciowych niesie wiele ryzyk, których nikt nie jest w stanie ani ubezpieczyć, ani oszacować - twierdzi Julian Dworak, dyrektor KPR.
Firma wydaje rocznie na media płatne 500 mln funtów. Klienta straci Carat.
Wydawca zapewnia, że do końca tygodnia na pracę zdalną przejcie 100% pracowników.
Platforma dystrybucji gier w miniony weekend odnotowała rekordową liczbę - 20 milionów zalogowanych użytkowników.
Firma poinformowała, że przekazuje tę sumę do dyspozycji Ministerstwa Zdrowia.
Spółka przekaże 160 tys. swoich produktów.
Facebook, Google, YouTube, Microsoft, LinkedIn, Twitter i Reddit wydały wspólne oświadczenie w tej sprawie.
Pandemia znacznie napędza sektor zakupów online.
Brytyjscy marketerzy przekładają kampanie, zawieszają przetargi i wstrzymują emisję nowych produktów na rynek.