czwartek, 19 marca 2020
Międzynarodowe spotkanie branży odbędzie się jesienią.
Porady, jak dokonywać bezpiecznych zakupów, pojawią się również w aplikacji Żappka.
Wojciech Mann działa niezależnie i zakłada własne kanały społecznościowe.
W ciągu ostatnich trzech miesięcy przystąpiło 10 nowych członków.
Ruszyła druga ogólnopolska kampania społeczna #ZespolKolorowychSkarpetek.
To rozwinięcie współpracy z Riot Games.
To efekt wygranego przetargu.
Publicis będzie nadal pracować nad wybranymi projektami i świadczyć usługi w obszarze digital.
Działanie ma wspomóc dostawy produktów do domu.
W odpowiedzi na pandemię w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii gigant e-commerce wprowadza nowe zasady.
National Association of Theatre Owners twierdzi, że pandemia nie zabije branży kinowej - dystrybutorzy eksperymentują z modelami pay per view, sieci kinowe deklarują, że pozostaną elastyczne w kwestii reklam.