sobota, 21 marca 2020
Wartość segmentu produktów bez recepty w aptekach stacjonarnych i w aptekach internetowych w 2019 r. osiągnęła 16,61 mld zł (liczone w cenach detalicznych).
Termin składania ofert mija 27 marca.
Obszar działań obejmuje głównie ATL (TV, radio i OOH), digital oraz media społecznościowe.
Komisja uznała, że kampania nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej, z należytą starannością i narusza dobre obyczaje.
Dotyczy ona kryzysu wywołanego pandemią.
Jan Chojnacki odchodzi, tymczasem kanał internetowy Wojciecha Manna zapełnia się treścią.
Niezmiennie liderem słuchalności w miastach pozostaje RMF FM, które najwięcej słuchaczy ma w aglomeracji śląskiej, Olsztynie, Krakowie i Bydgoszczy.
Jeden z najpopularniejszych dziennikarzy sportowych w Polsce pomoże w promocji sieci 27 sklepów stacjonarnych ze sprzętem elektronicznym.
W ramach ogólnopolskiej akcji #zostańwdomu Program 2 Polskiego Radia codziennie nadaje koncerty Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia.
Dr Oetker przekazuje 83 polskim szpitalom produkty o łącznej wartości przeszło 320 tys. zł brutto.
Firma wprowadza też zmiany w funkcjonowaniu swoich sklepów.
"Sala samobójców. Hejter" dostępny w domach z powodu rozwoju pandemii.
To kolejne działanie firmy na rzecz skuteczniejszego niesienia pomocy chorym i dostarczania społeczeństwom rzetelnych informacji podczas pandemii COVID-19.
Komunikator będzie służył rządom, organizacjom zdrowia i użytkownikom sieci w dystrybucji sprawdzonych informacji i porad w czasie pandemii.
Inne linie lotnicze również szukają sposobów na przetrwanie kryzysu.