wtorek, 24 marca 2020
Agencja zajmie się obsługą marki we wszystkich kanałach komunikacji.
Badanie zostało przeprowadzone na platformie Briefly.
Z kolei miejsce 25. przypadło MediaCom Warszawa.
Polski oddział agencji został zaproszony do przygotowania white papers - specjalistycznych publikacji na tematy kluczowe dla rozwoju globalnego rynku Marketing Mix Modeling.
Ekrany docierają do ponad 8 mln Polaków dziennie.
Obecnie powstaje laboratorium i kompletowany jest zespół badawczy z siedzibą w Trójmieście.
Startują działania pod hasłem "Nie pozwolę ci się zamknąć".
Profil Playera na TikToku powstał we współpracy z DDOB.
Przekazali je KRRiT.
Do agencji dołączają też nowe osoby.
Za pracę w szczególnych warunkach w dniach od 16 marca do 15 kwietnia załoga sklepów dostanie po 750 zł brutto.
Nagrodzone projekty prezentowane są w Red Dot Design Museum.
Wsparciem będzie też SalesTube. Umowa została podpisana na dwa lata.
Międzynarodowy Komitet Olimpijski wyznaczył termin podjęcia decyzji w sprawie olimpiady w Tokio. Tymczasem Kanada ogłosiła, że nie weźmie udziału w imprezie.
Wczoraj do końca dnia sieć zamknęła 1270 placówek.
Sieć zamraża wydatki na marketing, wszystkie jego sklepy pozostają zamknięte.