poniedziałek, 30 marca 2020
Wysokie miejsce zajmuje Value Media.
Komisja unała, że reklama może nadużywać zaufania odbiorców lub wykorzystywać ich brak doświadczenia lub wiedzy.
Nowe stanowiska objęły osoby z działów content oraz performance.
Pracował tam od marca 2018 r.
Wieloletni korespondent Polskiego Radia we Włoszech, dziennikarz, poeta i watykanista zmarł nagle we Włoszech.
Pomoc ma im pomóc przetrwać epidemię.
Agencję wybrano na drodze rekomendacji.
Kampania ma na celu ukazanie jakości rodzimej marki.
To laboratorium specjalizujące się w diagnostyce genetycznej.
Wprowadza także kolejne procedury w swoich sklepach - m.in. priorytetową obsługę seniorów, wolontariuszy świadczących dla nich pomoc i służb opieki medycznej.
Avon Polska przekazał łącznie 7 ton produktów do higieny szpitalom i służbom walczącym z pandemią.
W przetargu złożono trzy oferty.
Umowa została podpisana na minimum rok.
To kolejna marka motoryzacyjna, która rezygnuje ze standardowych reklam na rzecz kampanii będącej odpowiedzią na pandemię koronawirusa.
Badanie branżowe wykazało, że dobro pracowników powinno być priorytetem firmy, ale komunikacja marek ma również duże znaczenie we wspieraniu rządów i społeczeństwa.
Po pandemii zapotrzebowanie na książki zwiększyło się ponaddwukrotnie.