Kraj

Zagranica

Ogilvy na short-liście The One Show 2022

Inne agencje z short-listy to: Area 23 New York, Leo Burnett Chicago i Jung von Matt Hamburg.

The One Club for Creativity ogłosiło dziś short-listę konkursu The One Show 2022. Ogilvy jako jedyna agencja z Polski ma szansę na statuetkę. Powalczy w kategoriach Creative Effectiveness – Consumer/Brand, Goals for Sustainable
Development i Single Country or Region – Consumer/Brand z kampanią Green Instructions dla Lego.

Zakwalifikowane prace to te, które przeszły do ​​drugiej rundy oceniania, która trwa właśnie teraz. Tegoroczni finaliści – zgłoszenia, które zdobędą Złoty, Srebrny lub Brązowy Ołówek – zostaną ogłoszeni jeszcze w tym miesiącu.

Area 23 New York wiedzie prym z 81 nominacjami, w tym 21 dla sześciu prac w imieniu klienta Stand For The Silent/Kazoo, 18 dla Hip Hop Public Health „Lil Sugar – Master of Disguise” i 15 dla The Columbia Journalism Review „The Invitable News”.

Leo Burnett Chicago jest następny z 69 nominacjami, w tym 45 dla Change the Ref „The Lost Class”. Trzecie miejsce zajmuje Jung von Matt Hamburg, który ma 68 zgłoszeń dla 10 klientów, w tym 21 dla „The Bigger Crash” w imieniu Hyundai Global.

W tym roku na short-liście znalazły się 4374 zgłoszenia z 52 krajów. Ceremonia wręczenia nagród One Show 2022 odbędzie się na zakończenie Creative Week 2022 w piątek wieczorem 20 maja na Cipriani Wall Street w Nowym Jorku.