Kraj

Arkadiusz Barański dołącza do zespołu Walk Digital

Agencja wzmacnia kompetencje technologiczne.

od lewej: Arkadiusz Barański, Piotr Pogorzelski
Do Walk Digital dołączył Arkadiusz Barański jako senior technology manager oraz – po roku pracy w Grey Group Poland – wrócił Piotr Pogorzelski jako creative technologist & UX designer.

Arkadiusz Barański w branży reklamowej pracuje od ponad 14 lat. Przez ostatnie 10 lat był związany z McCann Worldgroup. Najpierw na stanowisku senior flash developera (McCann & MRM), następnie senior technology managera (Momentum), a przez ostatnie cztery lata jako head of technology zarządzał działem technologicznym. Do jego obowiązków należały również realizacja oraz nadzór nad działaniami prowadzonymi m.in. dla firm: AmRest (KFC), Danfoss, L’Oreal, Mastercard, Mattel (Scrabble), Michelin, Pekao SA czy Pernord Ricard (Wyborowa). Wcześniej pracował w Ogilvy & Mather dla marek Sprite i Gillette. W Walk Digital jako senior technology manager zajmuje się programowaniem stron internetowych oraz wspieraniem od strony technologicznej działu kreacji przy ich projektowaniu.

Piotr Pogorzelski ma ponad 11-letnie doświadczenie zawodowe. Przez ostatni rok jako creative technologist & UX designer w Grey Group Poland realizował działania dla mBanku oraz Pepco. Wcześniej przez prawie trzy lata pracował w Walk Digital, gdzie jako digital designer zajmował się projektowaniem stron internetowych, m.in. dla firm Henkel, Volkswagen Samochody Użytkowe oraz Sony Mobile. Doświadczenie zawodowe zdobywał również,
prowadząc własną firmę oraz jako freelancer. Był członkiem zespołu, który zrealizował kampanię “Nie chcę być strażakiem”, wielokrotnie nagrodzoną w Polsce i za granicą (w tym brązowym Lwem podczas Cannes Lions 2016). W Walk Digital objął stanowisko creative technologist & UX designera, na którym odpowiada za projektowanie makiet stron internetowych oraz wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych.