Arkadiusz Marszałek, który od połowy 2008 r. był dyrektorem departamentu marki, mediów i komunikacji Grupy Telekomunikacji Polskiej SA, rozstał się z firmą.
Strony nie komentują powodów tej decyzji poza tym, że rozstanie odbyło się za porozumieniem stron.
Obowiązki Marszałka przejmie Iwona Chrzanowska-Wójcik, dotychczas kierownik działu planowania i zakupu mediów, która będzie p.o. dyr. departamentu marki, mediów i komunikacji. Nie wiadomo, czy będzie to nominacja tymczasowa, czy rozwiązanie docelowe.
W 2008 r. Marszałek zastąpił w tej funkcji Wojciecha Pronobisa, który został dyrektorem zarządzającym ds. marketingu w Grupie PZU. Wcześniej, od maja 2007 r., Marszałek był dyrektorem ds. zarządzania mediami Grupy TP. Poprzednio pracował w Accenture, gdzie jako country director rozwijał audytorsko-doradczą strukturę tej firmy. Pracował także jako media manager w PTK Centertel i media coordinator w Media Direction OMD.