Kraj

Arkadiusz Marszałek odpowiedzialny za markę, media i komunikację TP SA rozstał się z firmą

Jego obowiązki przejmie Iwona Chrzanowska-Wójcik. Nie wiadomo, czy na stałe.

Arkadiusz Marszałek, który od połowy 2008 r. był dyrektorem departamentu marki, mediów i komunikacji Grupy Telekomunikacji Polskiej SA, rozstał się z firmą.

Strony nie komentują powodów tej decyzji poza tym, że rozstanie odbyło się za porozumieniem stron.

Obowiązki Marszałka przejmie Iwona Chrzanowska-Wójcik, dotychczas kierownik działu planowania i zakupu mediów, która będzie p.o. dyr. departamentu marki, mediów i komunikacji. Nie wiadomo, czy będzie to nominacja tymczasowa, czy rozwiązanie docelowe.

W 2008 r. Marszałek zastąpił w tej funkcji Wojciecha Pronobisa, który został dyrektorem zarządzającym ds. marketingu w Grupie PZU. Wcześniej, od maja 2007 r., Marszałek był dyrektorem ds. zarządzania mediami Grupy TP. Poprzednio pracował w Accenture, gdzie jako country director rozwijał audytorsko-doradczą strukturę tej firmy. Pracował także jako media manager w PTK Centertel i media coordinator w Media Direction OMD.