W lutym ruszyła nowa kampania wizerunkowa serków kremowych Apetina z portfolio Arla Foods. Kampania realizowana jest pod hasłem “Codziennie baw się smakiem”.
W ramach nowych działań Apetina zachęca do zabawy smakiem – każdego dnia proponuje inny smak potrawy i nadaje dniom tygodnia nazwy inspirowane jedzeniem, jak “śrolada”, “pennedziałek” czy “supbota”.
Na stronie Apetyczneinspiracje.pl można znaleźć przepisy i filmiki proponowane przez markę. Marka kontynuuje współpracę z vlogerką kulinarną – Darią Ładochą, która zachęca do zabawy smakiem z serkami Apetina w przygotowanych na potrzeby kampanii spotach. Daria Ładocha jest również obecnie twarzą kampanii Lidl – “Tradycyjnie czy nowocześnie?”.
Kampania ma swoje odsłony również w fanpage’u marki oraz w komunikacji outdoorowej, w której wykorzystano pięć kreacji reprezentujących różne dni tygodnia. Dodatkowym wsparciem komunikacji jest także kampania prasowa (konsumencka i handlowa) oraz odsłonowa kampania w internecie. Za stworzenie idei kreatywnej oraz jej realizację odpowiada agencja XConcept, która współpracuje z Apetiną od 2014 r. Za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Carat.