Agencja interaktywna Ars Thanea w ramach rebrandingu marki Bebiko przygotowała nową dwufazową kampanię internetową oraz nową stronę brandu: www.odsercadladziecka.pl.
Strona ruszyła w zeszłym tygodniu razem ze zmianą opakowań i produktami na półkach. Strona składa się z serii zadań, które przez cztery tygodnie będą codziennie publikowane – do konkursu można dołączyć w dowolnym momencie. Strona ma za cel zbudowanie lojalności wobec marki, a także prezentację jej jako nowoczesnego i wysokiej jakości brandu.
– Zajęliśmy się kreacją internetową samego serwisu i kampanii, w której główny nacisk położony jest na promocję nowego hasła “Od serca dla dziecka” oraz nowego logotypu – dwóch serc. Dlatego ważne są interakcje z tymi elementami na stronie WWW – mówi Paweł Piotrzkowski, interactive director w Ars Thanea.
Ars Thanea obsługuje marki grupy Nutricia od połowy 2008 roku.
O założeniach strategicznych rebrandingu marki Bebiko pisaliśmy w MMP24 z 29 czerwca br.