Kraj

Ars Thanea przygotowała kampanię dla TLC

Nowe hasło kanału brzmi: "TLC. Telewizja w najbardziej kobiecym guście".

Agencja kreatywna Ars Thanea przygotowała dla Discovery Networks CE koncept i kampanię reklamową kanału TLC. Pomysł oparty jest na zadawaniu niejednoznacznych pytań osobom prowadzącym programy w TLC i zachęceniu konsumentek do znalezienia odpowiedzi w samym programie.

Kampania wspiera m.in. start nowego programu TLC “Matka czy nastolatka”, którego prowadzącą jest Joanna Koroniewska (na zdj.). To już druga polska produkcja kanału. Agencja przygotowała sesję zdjęciową z Joanną Koroniewską, a na jej podstawie key visual kampanii.

W ramach akcji kanał TLC zmienił również claim marki. Jego nowa wersja brzmi: “TLC. Telewizja w najbardziej kobiecym guście”. Ma on odzwierciedlać pozycjonowanie marki oraz zawartość programową kanału.

Działania komunikacyjne potrwają do połowy czerwca. Kampania obejmie prasę kobiecą oraz portale internetowe.

Media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.