Kraj

Artur Czajka oraz Rafał Brudziński w IQS

Obejmą stanowiska odpowiednio - trade & shopper business development managera oraz strategic data managera.

Artur Czajka
Artur Czajka, z wykształcenia psycholog społeczny, z badaniami rynku związany jest od 23 lat. Od 1994 r. do 2004 pracował w firmie CASE. W latach 2005-2010 r. kierował sektorem badań konsumenckich w TNS OBOP. Przez ostatnich 7 lat związany był zaś z agencją Nielsen – ostatnio jako client bussiness partner odpowiadał za utrzymanie biznesowej relacji z kluczowymi klientami firmy w obszarze Sales Effectiveness. Specjalizuje się w badaniach konsumenckich, zwłaszcza w badaniach rynku FMCG. Jest również ekspertem w zakresie badań zachowania konsumentów i shopperów oraz rynku detalistów W IQS zajmie stanowisko trade & shopper business development managera

Rafał Brudziński ma ponad 25 lat doświadczenia w badaniach marketingowych, zarówno po stronie agencji, jak i po stronie klienta. Ostatnio związany był z firmą

Rafał Brudziński
 Diageo, gdzie jako consumer planner odpowiadał za Polskę i rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej był menedżerem do spraw badań w US Pharmacia i kierownikiem działu badań w medical data management. Specjalizuje się w projektach w obszarze pozycjonowania marek, wsparcia i komunikacji, jak również strategii portfolio. W IQS zajmie stanowisko strategic data managera.