Kraj

Artur Muszkiet dyr. zarządzającym ARBOinteractive

Firma zakończyła proces reorganizacji struktur sprzedaży.

Artur Muszkiet dyr. zarządzającym ARBOinteractive
Zakończył się proces zmian w strukturze organizacyjnej ARBOinteractive. Był on podyktowany zarówno potrzebami wewnętrznymi firmy, jak i specyfiką jej otoczenia rynkowego. ARBOinteractive zmienia koncepcję strategii sprzedaży z orientacji na produkt na orientację na klienta.

W strukturach firmy w miejsce zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż poszczególnych produktów (ARBOnetwork, BizOn Media, SmartContext, V2Media, Behavia, AdAhead, Facebook NOW, Beauty Network, Business Audience) powstały teamy zajmujące się kompleksową obsługą poszczególnych klientów i agencji. Równolegle w nowej strukturze został utworzony dział odpowiedzialny za rozwój i synergię dotychczasowych produktów oraz kreowanie nowych rozwiązań na potrzeby grupy.

Stanowisko dyrektora zarządzającego ARBOinteractive objął Artur Muszkiet, zastępując tym samym Bartosza Drozdowskiego. Muszkiet od lat związany jest z branżą interaktywną, kilka lat temu zakładał dom mediowy Advantage. Związany był również z Goldbach Interactive.

Bartosz Drozdowski pozostaje w firmie jako członek zarządu. Będzie na poziomie operacyjnym odpowiadał za rozwój produktów firmy na rynkach polskim i europejskim.

Doradcą zarządu ds. zakupu mediów i kontaktów z wydawcami została Małgorzata Lakowska, natomiast doradcą w zakresie sprzedaży Wojciech Kałużny, który był m.in. szefem ARBOnetwork. Nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju produktów objął Adam Semik, ostatnio managing director AdAhead.

Marcin Woźniak na stanowisku prezesa zarządu oraz Bartosz Drozdowski jako członek zarządu kontynuują pracę w ARBOmedia Polska, zajmując się rozwojem biznesu na rynku polskim i międzynarodowym.

Reorganizacja pracy ma na celu spłaszczenie struktury wewnętrznej firmy, co z kolei ma zaowocować  zindywidualizowanym podejściem do potrzeb klienta, precyzyjnym doborem produktów oraz wzrostem jakości obsługi kampanii.

– Nasza firma działa na rynku reklamy online już ponad dekadę. Ostatnie cztery lata swojej działalności poświęciliśmy na prace nad poszerzaniem kompetencji ARBOinteractive. W tym okresie inicjowaliśmy wprowadzanie nowatorskich rozwiązań, czy to tworząc dedykowane sieci tematyczne i produktowe, czy inwestując w dział kreacji, rozwój SEM/SEO, mobile i gry. Obecnie stawiamy na realną synergię brandów reprezentujących poszczególne obszary reklamy online. Ten proces jest możliwy tylko wówczas, gdy z klientami pracują doświadczone, kreatywne, kompetentne i dedykowane teamy – mówi Bartosz Drozdowski, członek zarządu ARBOmedia Polska.

Zmiany w strukturze wewnętrznej ARBOinteractive mają przyspieszyć procesy decyzyjne oraz pozwolić na wykorzystanie w pełni produktów znajdujących się w portfolio grupy. Jest to odpowiedź na oczekiwania rynku, który wymaga kompleksowych rozwiązań oraz profesjonalnej i szybkiej obsługi kampanii.