Kraj

TP SA i Wirtualna Polska zorganizowały konkurs dla kibiców piłkarskich

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) i należący do niej portal Wirtualna Polska zorganizowały konkurs dla kibiców polskiej reprezentacji piłki nożnej....

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) i należący do niej portal Wirtualna Polska zorganizowały konkurs dla kibiców polskiej reprezentacji piłki nożnej. Stworzona została specjalna witryna www.jestesmyzwami.pl, na której internauci mogą typować wyniki kolejnych meczów naszej grupy w eliminacjach do Mistrzostw Europy 2004. Jak mówi Maciej Żyto, kierownik działu komunikacji multimedialnej TP SA, konkurs będzie promowany falami w prasie (dodatek sportowy “Gazety Wyborczej”, “Przegląd Sportowy” i “Super Express”) oraz w internecie – przede wszystkim w Wirtualnej Polsce, ale również w wortalach www.sports.pl i www.futbol.pl, www.pzpn.pl i na witrynie korporacyjnej TP SA. Nagrodą główną fundowaną przez TP SA jest wyjazd do Portugalii na Euro 2004. Serwis konkursowy www.jestesmyzwami.pl pełnić ma także funkcję serwisu “sponsorskiego” TP SA podkreślającego w internecie fakt, że TP SA jest głównym sponsorem polskiej reprezentacji. “Stworzenie tego serwisu to odpowiedź na potrzeby internautów. Wcześniej tworzyliśmy serwis sponsorski na naszej witrynie korporacyjnej, miał on charakter informacyjny, ale stwierdziliśmy, że ta formuła nie bardzo ma sens – mówi Maciej Żyto. – Stąd pomysł stworzenia serwisu o charakterze “zabawowym”, jaki ma www.jestesmyzwami.pl”. W konkursie zarejestrowało się na razie ok. 15 tys. graczy. (MG)