Kraj

Studio P Andrzeja Pągowskiego pracuje nad kampanią dla Trójki

Studio P - agencja reklamowa Andrzeja Pągowskiego - przygotowuje kampanię reklamową dla Trójki (Program III Polskiego Radia SA). Kampania Trójki...

Studio P – agencja reklamowa Andrzeja Pągowskiego – przygotowuje kampanię reklamową dla Trójki (Program III Polskiego Radia SA). Kampania Trójki rozpocznie się na początku maja br. i będzie oparta na telewizji, prasie i nośnikach reklamy zewnętrznej. Jak powiedział Michał Banach, dyrektor Trójki ds. promocji i finansów, kampania będzie miała charakter wizerunkowy, a jej celem ma być wzrost udziałów w rynku słuchalnosci Trójki do 8-10 proc. na koniec br. roku. “Takie udziały w rynku są naszym marzeniem” – powiedział Banach. Według danych Radio Track za okres grudzień 2002 r. – luty 2003 r. udziały Trójki w rynku słuchalności w grupie 15+ wynosiły 5,31 proc. Kampania Trójki będzie trwała miesiąc, a jej hasłem ma być obecny slogan Trójki “Trójka. Usłyszysz więcej”. Do 14 kwietnia wyjaśni się, jaka firma dostarczy 1000 billboardów na potrzeby kampanii. Obecnie trwa przetarg na tę usługę. Umowy z pozostałymi mediami Trójka zawiera we własnym zakresie. Wysokość budżetu, jaki Trójka zamierza przeznaczyć na tę kampanię reklamową, nie została ujawniona. (PR)