Zagranica

Canon rozpoczął wartą 12 mln dol. kampanię w Australii

Canon rozpoczął kampanię reklamową w Australii. Jej budżet wynosi 12 mln dol. Jest to pierwsza większa akcja reklamowa od czasu...

Canon rozpoczął kampanię reklamową w Australii. Jej budżet wynosi 12 mln dol. Jest to pierwsza większa akcja reklamowa od czasu konsolidacji całego biznesu reklamowego w agencji reklamowej Leo Burnett (grupa Publicis). Hasło kampanii brzmi “Zaawansowana prostota”, a sama reklama demonstruje, w jaki sposób technologia urządzeń Canon ułatwiająca życie. 30-sekundowe spoty są emitowane w stacjach telewizyjnych oraz w kinach. Wsparciem kampanii telewizyjnej są reklamy w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej – ta część kampanii potrwa do końca br. W spotach prezentowane są 4 produkty Canona: cyfrowa kamera wideo MVX5i, cyfrowy aparat fotograficzny IXUS V3, drukarka S830D i urządzenie imageRUNNER.