Zagranica

Telewizja CBS zrezygnowała z emisji reklam piwa Miller Lite

Po prośbach ze strony organizacji National Collegiate Athletic Association (NCAA) należąca do Viacom sieć telewizyjna CBS zrezygnowała z emisji sequela...

Po prośbach ze strony organizacji National Collegiate Athletic Association (NCAA) należąca do Viacom sieć telewizyjna CBS zrezygnowała z emisji sequela kontrowersyjnej reklamy piwa Miller Lite “Catfight”, która miała zostać nadana podczas transmisji z zawodów koszykówki męskiej 5 i 7 kwietnia br. W kontrakcie z siecią CBS NCAA zastrzegła sobie prawo zakazu emisji niektórych reklam. Koncern Miller Brewing Co. miał zamiar podczas transmisji z zawodów wyemitować dwa nowe spoty “Catfight”. Jeden z nich przedstawia dwóch walczących mężczyzn, drugi kobiecą fantazję na temat meżczyzny padającego w błoto. Oryginalny spot “Catfight” zadebiutował na antenie w styczniu br. i pokazywał dwie seksowne kobiety zdzierające z siebie ubrania podczas walki wrestlingowej. Koncern Miller Brewing zdecydował się zrezygnować z kontrowersyjnej reklamy samodzielnie w obliczu wojny w Iraku. Zamiast tej reklamy firma wyemitowała dwa inne spoty. CBS rozpoczęła pierwszy rok z podpisanego na 11 lat i wartego 6 mld dol. kontraktu z ligą koszykówki męskiej NCAA. CBS relacjonowała rozgrywki przez ostatnie 22 lata, ale w tym roku oglądalność zawodów spadła z powodu wybuchu wojny w Iraku. (“Advertising Age”)