M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GGK PR stało się bardziej polskie

Serwis Dzienny | 26 sierpnia 1999, 00:00

Właściciel agencji Lowe GGK Occidental Holding z siedzibą w Wiedniu w uznaniu za stworzenie jednej z najlepszych obecnie na rynku...

Właściciel agencji Lowe GGK Occidental Holding z siedzibą w Wiedniu w uznaniu za stworzenie jednej z najlepszych obecnie na rynku polskim agencji PR (wg IQS & QUANT przeprowadzającej badania jakościowe 20 największych agencji PR, GGK PR otrzymała najwyższą średnią ocenę) odstąpił 5 proc. swoich udziałów z opcją odsprzedania kolejnych 5 proc. pod koniec br. Ich właścicielem został Andrzej Halicki, dyrektor generalny GGK PR, który nabył akcje w cenie nominalnej. GGK PR powstała w 1996 roku jako departament agencji reklamowej Lowe GGK. Usamodzielniła się w 1998 roku, obsługuje 28 firm (m.in. Tesco, B.A.T., Alstom, Winterthur), a w ub.r. uzyskała obrót powyżej 11 mln USD. Pod względem zysku jest to najbardziej dochodowa agencja w sieci GGK PR (agencje tej sieci działają także w Pradze, Wiedniu, Salzburgu i Budapeszcie). W marcu br. zarząd GGK PR podpisał umowę afiliacyjną z Weber PR Worldwide, co umożliwi GGK PR obsługę nowych firm amerykańskich wchodzących na polski rynek. (AMS)