Kraj

JWT/Parintex i MindShare Polska rozpoczęły współpracę z Kolastyną

Firma kosmetyczna Laboratorium Kolastyna rozstrzygnęła przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego. Przetarg wygrała agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex. Planowaniem i...

Firma kosmetyczna Laboratorium Kolastyna rozstrzygnęła przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego. Przetarg wygrała agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy MindShare Polska, rekomendowany w przetargu przez agencję J. Walter Thompson/Parintex. Informację tę potwierdził Tomasz Siedlecki, new business manager w agencji JWT/Parintex. Irena Iwasiewicz, dyrektor marketingu Laboratorium Kolastyna, była w dniu wczorajszym nieuchwytna. Do przetargu zaproszono 6 agencji reklamowych: 3 sieciowe i 3 niesieciowe, ale ich nazwy nie zostały podane. Dotychczas Laboratorium Kolastyna nie współpracowało na stałe z żadną agencją reklamową. Poszukiwanie przez tę firmę agencji do obsługi full service wynika z wprowadzenia przez nią nowej strategii marketingowej. Szczegóły nowej strategii nie zostały jednak ujawnione. Laboratorium Kolastyna specjalizuje się w kosmetyce pielęgnacyjnej dla kobiet. Jest producentem takich serii kosmetyków jak: Pro retinol, Piękno Natury, Q10 Alga, Mat Comfort i Nastolatki. (PR, AMS)