Kraj

Metsa Tissue Sales rozpoczyna kampanię produktów Mola

Metsa Tissue Sales rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową produktów Mola (papierów toaletowych i ręczników higienicznych). Potrwa ona do września br. Kreacją...

Metsa Tissue Sales rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową produktów Mola (papierów toaletowych i ręczników higienicznych). Potrwa ona do września br. Kreacją na potrzeby kampanii zajęła się agencja reklamowa Seven Advertising, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy SPC House of Media (zdobyły one budżet marki Mola w przetargu rozstrzygniętym w marcu br.). “Grupą docelową działań marketingowych są kobiety w wieku 20-49 lat, mieszkające w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców” – mówi Robert Wieczorek, dyrektor ds. marketingu w Metsa Tissue Sales. Kampania będzie miała miejsce w TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem i TV4. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane 4 trwające 15 sekund spoty: dwa z nich mają charakter wizerunkowy, dwa natomiast komunikują promocję konsumencką (loterię). Spoty wizerunkowe będą emitowane w kwietniu br. (hasłem w nich będzie “Mola – zawsze pod ręką”), natomiast takie same spoty, ale promujące konkurs będą emitowane od maja br. (z hasłem “Mola – zawsze ma dla Ciebie nagrody”). Firma nie podaje wysokości budżetu kampanii reklamowej. W loterii konsumenci będą mogli wygrać Fiata Punto, sprzęt AGD i nagrody gwarantowane (stojaczki na ręczniki higieniczne). Wstępem do mediowych działań reklamowych były działania skierowane do hurtowników i detalistów. Niewykluczone, że brand Mola będzie także reklamowany na billboardach. W 2002 r. firma Metsa Tissue Sales wydała na reklamę swoich papierów toaletowych 1,38 mln zł. Produkty te były reklamowane jedynie w telewizji (dane: Expert Monitor). Koncern zamierza także odświeżyć wizerunek papierów toaletowych Alfa. Zmienione zostanie ich opakowanie i cena. “Zostanie ona dostosowana do oczekiwań konsumentów z tego segmentu rynku, czyli produktów z niższej półki” – mówi Robert Wieczorek. Papiery w nowych opakowaniach i z nową ceną pojawią się na rynku w połowie maja br. W ramach tej marki na rynku pojawią się także ręczniki higieniczne. Brand ten nie będzie wspierany kampanią reklamową. (PU)